We horen graag van u

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen vragen wij u een keuze te maken uit het onderstaande menu.

Ik heb een abonnement

Voor problemen met uw computer, vragen over uw abonnement, betalingen en meer.

Ik heb nog geen abonnement

Voor vragen over de functies, kosten, voorwaarden of andere algemene vragen over Armedes.

Ik heb een probleem met mijn computer

Ik heb een vraag over mijn abonnement of betalen

t

Ik heb een andere vraag of opmerking

f

Ik heb een vraag over de functies van Armedes

Ik wil iets weten over de kosten of betalen

t

Ik heb een andere vraag of opmerking

Problemen met uw computer

Een ticket van uw probleem insturen

Bij Windows

  1. Klik op het omhoog wijzende pijltje rechts onder in beeld.
  2. Klik op het witte Armedes icoontje.
  3. Klik op “Probleem doorgeven”
  4. Een pop-up opent, vul deze in met uw informatie.
  5. Neem een screenshot van het probleem door te klikken op het groene plus symbool en klik dan op “Take screenshot”.
  6. Vertuur uw probleem door te klikken op “Send”.

Bij Mac OS

  1. Klik op het Armedes icoontje rechts boven in beeld.
  2. Klik op “Probleem doorgeven”
  3. Een pop-up opent, vul deze in met uw informatie.
  4. Neem een screenshot van het probleem door te klikken op het groene plus symbool en klik dan op “Take screenshot”.
  5. Vertuur uw probleem door te klikken op “Send”.

Uw probleem wordt nu als ticket naar onze technische afdeling gestuurd, met alle diagnostische gegevens van uw computer. Zo kunnen we sneller zien wat er mis is en het probleem verhelpen.

Ik kan geen ticket insturen

Waarom kunt u geen ticket insturen?

Hoe wilt u dat we op uw vraag reageren?

Vragen over uw actieve abonnement of het betalen van het maandelijkse bedrag

Direct zelf regelen

Uw abonnement opzeggen
  1. Log in bij uw account.
  2. Ga naar de Abonnementen pagina.
  3. Zet het schuifje bij “Auto Renewal” uit.

Uw abonnement zal nu aflopen op de aangegeven datum.

Contact opnemen

Hoe wilt u dat we op uw vraag reageren?

Overige vragen of opmerkingen

Contact opnemen

Hoe wilt u dat we op uw vraag reageren?

Vragen over de functies van Armedes

Veelgestelde vragen

Wat is de extra ransomware beveiliging van het Compleet pakket?

Door uw computer in zijn volledigheid te back-uppen, inclusief een speciale systeemkopie, kunnen wij na een ransomware aanval elk bestand in zijn volledigheid terugzetten. Zo bent u extra beschermd tegen de gevolgen van ransomware.

Contact opnemen

Hoe wilt u dat we op uw vraag reageren?

Vragen over de kosten of betaling van de abonnementen

Direct zelf regelen

Wat is de opzegtermijn van jullie abonnement?

Bij Armedes doen we niet aan vervelende opzegtermijnen. U kunt op elk moment via onze website de verlenging uitzetten. U zal dan niet meer worden berekend voor de nieuwe maand.

Ik wil liever per jaar betalen, kan dit ook?

Jazeker! Neem hiervoor contact met ons op via het bijgaande contactformulier. Wij zorgen dan voor een speciaal abonnement gericht op uw wensen, dat u per jaar vooruit kunt betalen.

Contact opnemen

Hoe wilt u dat we op uw vraag reageren?

Overige vragen of opmerkingen

Contact opnemen

Hoe wilt u dat we op uw vraag reageren?

Onze bedrijfsinformatie

Armedes is een onderdeel van WebGuide ICT
met KvK-nummer 73897078 en BTW-ID NL002391204B45
gevestigd in Eindhoven